Pre$enTaciÓn

26 de mayo de 2008

RETOC D'IMATGES

MANUAL PICNIK


Sabeu si hi ha una manera més senzilla de retocar una fotografia online?

Doncs bé. Si que n'hi ha. Divendres, 23 de maig, vaig realitzar una classe.

Es tracta de Picnik: És una pàgina web que ofereix vàries opcions d'edició de fotografies online. És la manera més fàcil en la web per corregir fotos, aplicar efectes, posar texts o marcs...

La classe la vaig dividir en les 3 següents parts:

En primer lloc he fet una Presentació: en la presentació m'he preparat un Power Point on he explicat cada apartat i després, en acabar, he fet un torn de preguntes per avaluar els companys de la classe. Hem entrat a la página web de Picnik i s'ha de dir que no cal registrar-se per utilitzar el programa.

En segon lloc he donat l'Explicació: he tornat a explicar el programa, però aquesta vegada més pràctic, aixi que mentres jo explicava, ells buscaven una foto a l'ordinador per editar-la, crear-la i desar-la.

En tercer lloc, hem fet uns Exercicis: he demanat que em fessin un exercici aplicant el que havien après. Més tard he comprovat que els havien fet molt bé.
Finalment, els he enviat un manual a cada alumne per si després tenen algun dubte.


Per més informació:

Sònia Segalés


Dinamitzadora Digital

No hay comentarios:

Mú$ika.RomÀntiCa